Blogger Backgrounds

...SALAM PERKENALAN KEPADA PEMBACE BLOGGER....

...naNy nOnoCHAns puNYErr Citew...

Saturday 23 April 2011

Minta pendapat jerr..

Assalamualaikum kepada  kawan yg mungkin x lme lg akan di add...


           Pada pg yang mulia ini..hehehe mcm principal pulakk...bukan ape nyh ha..aku ny berkongsi perasaan jerr

aku skg tgh kursus utk lepasan spm kt tatiuc...aku amek course multimedia and grafik design....best ugakk arr..lecturer pown ok...mber2 pon best...tp ade sorg si kedevilan tuhh yg aku benci sangat2....pompuan jugakk...mula2 tuhh jumpa muker jer baik2.....tp  kt blakang ya allah...mulut dye tuhh mmg xde insurans...suke menfitnah org....dye nyh gurl jugakk....ktorg skg dah x suke gler2.. kt dye tuhh... BASE DEVIL!!!!!!...GRRR...geram tol arr tgk mke devil tohh...pblem ktotg gn dye tuhh dah lmew dekat 3 mgu daa...tpxtaw ape masalah si DEVIL tuhh...ape  yg dye x puas ht agi pasa kitorg nyh...smpaikan dye buat lg ctew pasa ktorg...dahlah x betul....tp brani lakk dye  nyh kait2kan nme org atasan...x takot lak si DEVIL nyh... kalu aku x branilahh wei nk maen2 nme2 org....lbih2 lg org atasan...kalu bole aku x sbar nk habiskan kursus nyh,,, tp tinggal sebulan jerr lg...akhir bulan 5 nyh...aku bkal graduate kursus nyh..hahahah mcm kt u lakk...insyaallah...AMINN......utk si DEVIL tuhh...aku ucapkan time kasih sbab ko dah burukkan kami smpai ko hasut sume org jgn kawan gn ktorg terutamanya *****...(name f bukan nme sbenar)....nk taw x spe si DEVIL tuihh...aku pggil dye SI E......tp apepon selagi ko bole mintak simpati kt org yg xtaw ko punyerr behavior....buatlah....aku tahu ko nk sume org pulaukan kami kan...buatlah..ktorg x kesah...buat ape ade rmai kawan kalu masing perangai mcm tuhh..alahh...aku pown ader jugak pnh buat silap...tp xkn ktewnk mcm tuhh forever...eeee..X KOSE EDEN NK BT LG...sbab apepown ktew nk bt kte kene igt kte punyerr parents...especially yg di atas....k.lahhh...6t aku ctew lg...khansahamida...for read my diary oh heart...jupe lg...anyeohanseo...assalamualaikum...

0 comments: